Passa al contingut principal

Recol·lecció de la mel!!

Aquesta setmana que ve, en principi, recol·lectaré la mel del meu eixam per primera vegada. Quants quilograms de mel trauré?? Espero que els suficients com per poder-la catar i deixar-la catar a altres.

En tot cas, no és cosa fàcil treure els quadres carregats de mel del rusc, doncs les abelles defensen la seva producció a mort. Es passen molts mesos treballant pel seu amo, en aquest cas jo, i què reben a canvi? Doncs, en principi, res... tot i que jo com a bon empresari cuido les meves treballadores i he hagut d'arribar a uns acords, com si d'un sindicat es tractés...

Així, em reclamen:

- Revisions mèdiques periòdiques.
- Una part de la mel produïda.
- Cura contra malalties varies.
- Neteja exterior del rusc.
- Suplement alimentari en cas necessari.

Tot i aquest bon tracte, molt em temo que les treballadores no estaran mai d'acord amb mi, l'empresari. Igual que els sindicats mai estaran d'acord amb les patronals.

I és que és molt complicat dominar els instints...


  
...a part dels fumadors, que tranquil·litzen a les abelles.

Existirà un fumador per apaivagar els sindicats???

Comentaris

  1. Masses abusos en un passat (i no tan passat) com per poder oblidar facilment...

    Sempre hi haurà certa desconfiança de les abelles (treballadors) cap els recol·lectors (empresaris).
    Tu sempre els hi recordaràs a les abelles que si estan treballant i subsistint és gràcies a tu i elles et recordaran que, per molt que tu hagis invertit en elles (i en tu) són elles les que suan treballant dia a dia perque tu t'emportis els seus fruits.
    Per sort per vosaltres, jo (estat) sempre estic allà per mediar; tu els hi deixes una bona quantitat d'aliment i elles augmentaran la seva productivitat. ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jeje així que tu ets l'estat eh!!

      suposo que la mel que t'emportes és com si fossin els impostos.. xD

      Elimina
  2. exactament! ni els meus serveis ni tot el que us proporciono és gratuït U_U

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada