Passa al contingut principal

Frase Feta: Ficar els peus a la galleda

Hola xicarrons!! avui us presento un vídeo per explicar la frase feta: Ficar els peus a la galleda.Que què significa? doncs us posaré un exemple, ja que no se explicar-me massa bé. 

Ahir estava en un bar prenent un cigaló amb anís del mono i em van trobar un antic company de classe, en Josepet.

Com que jo no anava a classe (per això sóc inalfabet) mai m'havia fixat del tot amb en Josepet. Doncs resulta que quan en Josepet va entrar al bar jo vaig veure que coixejava! I quan es va apropar li vaig dir: 

- Josepet!!! Què t'ha passat??? Com és que vas coix??? 

I el pobre Josepet, amb el cap abaixat i una llagrimeta em va contestar

- És que sempre he sigut coix!!


Doncs bé, es pot ben dir que vaig ficar els peus a la galleda!!


Espero que us agradi el vídeo. És com aquells que sortien al Si l'encerto l'endevino!

Salut!

Comentaris