Passa al contingut principal

Guerra de Calculadores

Salutacions companys!!! El meu nom és Alcinator, sóc el nou tertulià d'aquest bloc. M'incorporo a l'equip que ja formen la Revifalla, la Mamella, en Rebel i l'Inalfabet.

M'han contractat per presentar-vos els diferents vídeos que es van penjant des del Youtube. Veureu que sóc molt peculiar, tot i que de moment no ho podreu veure massa perquè al començament sóc molt tímid. 

Avui, per començar la meva nova feina, us presento un nou vídeo de Màgia amb calculadores.

El vídeo es titula Guerra de Calculadores. Hi podreu veure com amb un seguit d'operacions matemàtiques dos adversaris aconseguiran descobrir el número que ha pensat l'altrae sense que ni l'un ni l'altre se'l diguin en cap moment.

No se si m'he explicat massa bé... estic molt nerviós!!!

Bé, però no liar-la massa més, us deixo amb el vídeo.

Espero que us agradi!!!

Fins aviat!!!!!!!


Comentaris