Passa al contingut principal

El Chuck Norris Català i Independentista

Se us saluda a tots!! Sóc en Txuc No Res!! Sóc un home dur!!

Una vegada vaig demanar un Big Mac a un Burguer King i me'l van fer!!

El camí més curt entre dos punts no és la línia recta. És que camí que a mi em surt dels co....ns!!

Sóc capaç de convertir arxius PDF a Word jugant al buscamines!

Segur que heu escoltat moltes frases similars a aquestes per algún lloc de la web...  totes fan referència Chuck Norris, però en realitat parlen de mi.

Per demostrar-vos el meu poder i la meva força us he gravat un vídeo. El podeu veure al canal de youtube eduvila2 En aquest vídeo em declaro fan incondicional de Catalunya, un país que ha restat oprimit durant molts anys, però que generació rere generació han estat posant granets de sorra per assolir l'objectiu de la independència total!! Jo també vull afegir el meu granet de sorra. Se que la meva presència serà determinant, ja que jo no perdo mai, però farem veure que el repte continua sent impossible, així farà més il·lusió la victòria!!


Comentaris