Passa al contingut principal

Frase feta pels que dominen



Hola amics!!!
avui us vull explicar un alguna cosa de la meva familia:

Tinc un tiet que és pescador, però no d'aquells que van en barca... ell és dels que pesquen en canya!! des de la platja o des de l'espigó del port!!

Li agrada passar-se hores esperant... jo li dic que se'n vagi a una estació de la RENFE, que es veu que allà et pots morir esperant!! però ell diu que no és mateix, que ell gaudeix del so de les onades i la tranquilitat del mar.

Per què us explico tot això??

Doncs perquè hem penjat un nou vídeo al Canal de Youtube de eduvila2. Sí, es tracta de una nova frase feta:

TALLAR EL BACALLÀ

Jo no tallo massa el bacallà... pobre de mi... però de tant en tant el meu tiet em porta un bon llobarro i llavors sí que el tallo!! Bé, no se si he entès la definició de la frase feta, vaig a mirar el vídeo. Adéu!!!

Per cert!!!! us deixo un petit dibuix que l'E.V.P. va fer del meu tiet mentre pescava qui sap què!!



Comentaris