Passa al contingut principal

Frase feta pels afortunats

Hola hola hola hola hola!!!!!!

Com esteu bonics i boniques!! Avui estic content. Anava caminant, tot tranquil, pel carrer i he relliscat amb un plàtan i m'he fotut una patacada de cul tremenda!!

Espereu, home!! ja veureu com acaba bé!

Una vegada al terra, he vist que allà al meu costat hi havia una cartera plena de monedes!!!

Espereu, home!! ja veureu com no sóc cap lladre!

He portat la cartera a la comissaria més propera i allà hi havia una dona tota desesperada.

Sí!! era la dona que havia perdut la cartera!!! Quina il·lusió li ha fet recuperar-la!!

Oi que és maca la història???

mmmm creieu que jo no he guanyat res??

Doncs us equivoqueu. Poder ajudar a algú és una gran satisfacció. Estic molt content.

Jo no tinc cap flor al cul!! però estic feliç amb la vida que tinc, no necessito triomfs inmerescuts!

Us deixo un vídeo per als que realment tenen sort!!




Comentaris